Etarget

Etarget je dalším z PPC systémů, které je možné využít pro zviditelnění na internetu a přilákání uživatelů na vaše stránky.  Hlavním rozdílem je oproti Adwords a Sklik je zaměření na obsahovou síť, nikoliv na inzeráty ve výsledcích vyhledávání.

Proč využít i Etarget

Výhodou Etargetu je spolupráce s řadou velice známých značek, jejichž webové stránky zaznamenávají vysokou návštěvnost. Proto je velká šance, že si vašeho inzerátu někdo z uživatelů všimne. Síť partnerských stránek je však stále poměrně omezená (Na Slovensku je síť mnohokrát větší). Proto je Etarget v českém online prostředí spíše doplňkovou záležitostí.

Nástroj Etarget umožňuje, stejně jako AdWords, opětovné zacílení na osobu, která vaše stránky již navštívila. Tato služba nazývá Retargeting a je obdobou známějšího Remarketingu (Google).

Reklama Etarget – co umožňuje?

Pomocí reklamních kampaní na Etarget.cz  můžete cílit především behaviorálně (váš inzerát se zobrazí na tématicky příbuzné stránce), dále podle lokality, nejefektivnější stránky s vaším inzerátem a podle času. Opomenuta není ani možnost zacílení na uživatele konkrétního zařízení (PC, mobil a tablet).

Chtěli byste vyzkoušet své štěstí? Ne!

Každá reklama stojí peníze a těch není nikdy dost. Proto rozhodně nedoporučujeme pouze zkoušet štěstí a utrácet peníze zbytečně. Raději se spojte s odborníky, kteří vám poradí a případně pomohou s návrhem a tvorbou PPC kampaní. Raději neponechejte nic náhodě. Zbytečný risk jen málokdy znamená úspěch. A v cílené online reklamě to platí dvojnásob.